Ældrebadminton

Om Ældrebadminton

TILMELDING TIL SÆSONEN 2023

Alle ældrebadmintonhold er fyldt op.

Deltagere på holdene sidste sæson modtager en mail med et link til tilmelding og betaling for den nye sæson.

Klik på linket under Tilmelding til højre for at komme til listen over de forskellige hold. Tryk på "Info" knappen på det hold du mener du hører til for at læse mere om holdet, og følg instruktionerne for tilmelding.

Ønsker du at komme på venteliste, kontakt Kim Nielsen på mail kim@naadinemaal.dk, eller mobil 31130103.

1. Tryk her for tilmelding til et hold.
    (E-mail sendes til sidste sæsons medlemmer med tilmeldingslink)
  2. Vælg det ønskede hold og følg vejledningen. Hav dit betalingskort klar og gennemfør online betalingen. Husk at opgive dit telefonnummer og din e-mail adresse, så vi kan komme i kontakt med dig.
  3. Herefter modtager du en e-mail som bekræftelse på dit medlemskab (derfor er din e-mail adresse vigtig). E-mailen indeholder ligeledes dit Medlems ID og password. HUSK at gemme denne e-mail.
  4. Herefter møder du bare op til træningen.

God fornøjelse!